welcome dear ;)

ILOVEYOUALL <3

Saturday 23 April 2011

i , my , me , mine

suck of your life , haha . kusutkusut , naseb baik boleh connect internet ,. saya sekarang berada di cafe kolej segi :) . jom bercerita tentang hidup . my life , PENUH DENGAN MUSUH ! fuck that . but i have to face itt . aku tak ingin sebenarnya nak buad musuh . tapi deorang yang MENGAJAK aku . aku tak boleh buad pe . kawan , bole blah ngan perkataan tuhh . aku menyampah dengar perkataan 'KITA KAN KAWAN' . kawan ape kalo perangai macam sial , talam dua muka . dont you think its the very dumb ? perangai semua macam kuntilanak . ergghhh , jangan ngaku aku kawan kau kalo kau penah sakit kan hati aku . haha . cinta ? lagi pulakk , sangat aku benci . sebab aku pernah terseksa . tapi tape . now , aku redha ape yang berlaku . benda neh semua sebenarnya berlaku sebab perbuatan yang sama pernah aku lakukan . but , yang aku tak puas hati , laki tuh masa kantoi couple lain , dea boleh cakap terpaksa couple ngan GIRL tuhh . double fuck i give to youu . :)) . haha . lupekan . emm , ex bestie , exactly , cube nak berbaik ngan dea . i miss our old moments . nak tau sape dea . NORA lha namanye .  rindu kat dea :') . hm , jadi , jangan lha malu malu eh nak tegor aku :) . aku nak kau tahu ,aku sayang kau :) . hm , untuk musuh aku , selamat menjalani kehidupan dengan HATI BUSUK kau tuhh . haha , choww .

No comments:

Post a Comment