welcome dear ;)

ILOVEYOUALL <3

Sunday 1 May 2011

i love you ..

hmmm , mulakan dengan cerita si H . baru jea couple . 27 april 2011 .mungkin ada yang tahu , ada yang tak tahu . yang tak tahu , sonyap yooo . haha .untuk H , bby sayang bie sangat sangat nehhhh ! bie jangan lah lukakan hati baby tau . bby dah tak caye kat laki , but masa bie yakinkan bby yang bie bole jaga bby dengan baik , bby terima bie jadi boyfie bby . sooooo , i hope u never leave me aloneee ye sayangggg . jangan tinggalkan baby tau tauuu  i love youuuu . terimakasih jugak kat kak dukonn ku tersyang coz kasi green light kat kiteorang ehhh . sayang kak dukon jugakkkk :) . soo , dont try to break our relationship , if dont want i break your face . hoho . for my ex , aku dah maafkan kau dah . jangan lah risau . aku tak simpan dendam dohhh . aku dah matang , bole pikir yang terbaik lahh . tapii , kalo kau suruh aku baik ngan dea tuhhh , tak lah kottt . until dea sendiri yang mintak maaf . aku maafkan kau , coz kau minta maaf kat aku . thats why lhaa . hm , untuk nora pulak , thanks yee sebab dah tegur akuu . aku sayang kau sangat sangat nehhh . haha . kite dah macam belangkas balik kan , kan  ? haha . okay , dah taktao nak tulis pee . kbaiiiiiiii .

No comments:

Post a Comment