welcome dear ;)

ILOVEYOUALL <3

Friday 22 April 2011

MARUAH atau MURAH -_-

err , panas sungguh hari nehhh ! temperature mengatakan suhu harinih 38.1 DARJAH CELCIUS .. hm , actually tadi dengar ceramah kat sekola . sape ntah nama penceramah tuhh . tapela , tak penting . dea soh kitorang panggil dea UMI . tajuk ceramah dea seperti apa yang aku tulis di atas . umi nihh cara dea cakap , peerghhh , sempoi gila babengg :) . tahu takk , dea cakap lakilaki zaman sekarang panggil pempuan AYAM . whoa , sodapsodap yo itu panggilan untuk kitorang . haha . but , umi cakap , itu untuk perempuan yang BUKAN SOLEHAH . umi ada bagi panggilan untuk laki pulak , nak tahu pe . KUTU BRAHAK . haha , terasa nak kua KAHAK aku sebut benda nehh . nama tuh hanya berkaitan dengan lakilaki yang tidak bertanggungjawab dan mat rempit . so , yang takde kaitan , jangan lhaa amik hati . n then , aku suke ayat dea yang nehh , VERY THE LURUS THE BENDUL -,- . dea kata inilah diantara proses remaja sekarang .
kenyit
kepit
kena
kembung
you all know what is mean right ? -,- . yang penting aku tahu mesti ada yang terasa . haha . ini lagi satu , umi cakap , kot sapa suka buad dosa , welcome to the club NERAKA . perghhhh , ayat makan dalam *bak kata pati . n masalah pembuangan bayi semakin berleluasa . hm , kalau dah gatal sangat buad benda macam tuhh , gi lha daftar SEKOLAH HARAPAN . takut nanti tade harapan pulak nak duk situ . umi ada cakap , nak jadi SOLEHAH atau CIKARO . mesti lha nak jadi yang solehah kan , kann . okay lhaa , aku dah macam buad karangan pulakk , kbaiiiii -_-



No comments:

Post a Comment